Πώς γίνεται επικαιροποίηση στοιχείων στην ΑΑΔΕ

myΑΑΔΕ: Επικαιροποίηση στοιχείων από την ΑΑΔΕ

Ξεκινώντας την φορολογική σου δήλωση θα διαπιστώσεις ότι η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ σε υποχρεώνει να επιβεβαιώσεις τα στοιχεία του κινητού σου και του email σου. Η διαδικασία της επικαιροποίησης των στοιχείων σου εφαρμόζεται για πρώτη φορά φέτος το 2022 και σκοπό έχει την άμεση επικοινωνία και ενημέρωση σου από την εφορία για φορολογικές υποχρεώσεις , οφειλές κλπ

Η  εφορία προσθέτει έναν Βοηθό για εσένα που δεν το έχεις με την τεχνολογία ή όπως το αποκαλεί η ΑΑΔΕ «e-mail Βοηθού Εκπλήρωσης». Ενδεικτικά βοηθός μπορεί να είναι ο λογιστής, σύμβουλος, συγγενής ή κάποιο οικείο σου πρόσωπο. Εφόσον έχεις βοηθό η εφορία του κοινοποιεί όλα τα οικονομικά σου στοιχεία ευαίσθητα ή μη και αυτός θα σε ενημερώνει.

Τι στοιχεία σου κοινοποιεί η εφορία; κοινοποιεί το αποτέλεσμα του φόρου σου από την υποβολής της δήλωση σου, οφειλές όπως ΕΝΦΙΑ, πρόστιμα τροχαίας, υποχρεώσεις υπέρ τρίτων Βλέπε οφειλές από επιμελητήρια κλπ

Θα βρεις σχετικό βίντεο με αναλυτικές οδηγίες στο κανάλι μου YouTube, εδώ.

Συμβουλές

  • Επικαιροποίηση θα κάνουν όλοι οι Έλληνες ατομικά και ξεχωριστά ο καθένας. Αυτό σημαίνει ότι εάν έχεις σύζυγο θα μπεις με τους κωδικούς της να της κάνεις χωριστή επικαιροποίηση στοιχείων
  • Ο αριθμός κινητού που δηλώνεις θα είναι μοναδικός και είναι ανά πολίτη
  • Προθεσμία δεν υπάρχει αλλά μην το αφήσεις για τελευταία στιγμή.

Πχ. Εάν περιμένεις πρόσθετα στοιχεία για να υποβάλεις την φορολογική σου δήλωση αυτό δεν σε σταματά με το να δηλώσεις την επικαιροποίηση στοιχείων. Οπότε δήλωσε τα στοιχεία σου και σε δεύτερο χρόνο υποβάλεις και την φορολογική σου δήλωση.

  • Εάν δεν το έχεις με την τεχνολογία, πλατφόρμες – ηλεκτρονικούς κωδικούς τότε υπάρχει άλλη επιλογή για εσένα. Μπορείς να απευθυνθείς στο κοντινότερο σου ΚΕΠ και να δηλώσεις προφορικά τα στοιχεία σου , δηλαδή το email και το κινητό σου και κατόπιν να ορίσεις ένα βοηθό που θα συμπληρώσει τα στοιχεία σου στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ.

Ερωτήσεις

Αν έχεις και εσύ ερωτήσεις στείλε μου email: [email protected] και θα σου απαντήσω. Σε επόμενο βίντεο  κάποιες από τις ερωτήσεις αυτές θα τις επιλέγω και θα τις απαντώ μέσα στο βίντεο.

  1. Συμπλήρωσα λάθος κινητό αριθμό , μπορώ να τον αλλάξω;

Μπορείς να τον αλλάξεις αρκεί ο νέος αριθμός να μην έχει δηλωθεί από άλλον πιστοποιημένο χρήστη του taxisnet. Θα ξανά πας στην πλατφόρμα και θα ακολουθήσεις την διαδικασία που σου έδειξα αρχικά. Αλλαγές μπορείς να κάνεις όσες θέλεις δεν υπάρχει περιορισμός. 

  1. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που άλλαξα email ή κινητό αριθμό;

Χρειάζεται εντός 30 ημερών να ξαναμπείς στην πλατφόρμα και να δηλώσεις τα καινούργια στοιχεία του email σου ή του κινητού σου.

  1. Την επικαιροποίηση στοιχείων την ανέλαβε κάποιος γνωστός μου , πως μπορώ να επιβεβαιώσω ότι συμπλήρωσε τα σωστά στοιχεία;

Μπορείς, πηγαίνοντας στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ όπως σου έδειξα , θα ελέγξεις τα στοιχεία σου και στο τέλος της φόρμας υποβολής θα βρεις την ημερομηνία και ώρα υποβολής της δήλωσης σου.

Πλατφόρμα ΑΑΔΕ