Περιγραφή θέσης
Ως social media manager, η θέση σας θα απαιτεί τη διαχείριση και την ανάπτυξη της παρουσίας της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος σας θα επικεντρώνεται στη δημιουργία και την εκτέλεση στρατηγικών social media ενεργειών, με στόχο να προωθήσετε την εταιρεία, να αυξήσετε την προβολή της και να αναπτύξετε την κοινότητα των ακόλουθών της.
Καθήκοντα
- Διαχείριση και παρακολούθηση των λογαριασμών της εταιρείας σε social media.
- Ανάπτυξη και διαχείριση περιεχομένου για τα κοινωνικά μέσα όπως Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn κ.λπ..
- Επικοινωνία με το κοινό, απάντηση σε σχόλια και μηνύματα.
- Σχεδιασμός και εκτέλεση πληρωμένων διαφημίσεων στα κοινωνικά μέσα.
- Μέτρηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων των καμπανιών και των δράσεων στα social media.
- Παρακολούθηση των τάσεων και των καινοτομιών στον χώρο των social media.
- Δημιουργία περιεχομένου για τα κοινωνικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, εικόνων, βίντεο και άλλων μορφών περιεχομένου που απευθύνονται στο κοινό.
- Ανάλυση των αποτελεσμάτων των δραστηριοτήτων σας στα social media και προσαρμογή των στρατηγικών σας βάσει των δεδομένων.
- Ανίχνευση και αξιοποίηση των τάσεων στα social media για την προώθηση της εταιρείας και των υπηρεσιών/προϊόντων της.
- Συνεργασία με τις διάφορες ομάδες της εταιρείας για τη συνεκτίμηση των αναγκών τους στα social media.
Απαιτούμενα
- Άριστη γνώση των κοινωνικών δικτύων και της χρήσης τους.
- Ικανότητα στρατηγικής σκέψης και σχεδιασμού καμπανιών στα social media.
- Εξαιρετικές γραπτές και προφορικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Ικανότητα δημιουργίας περιεχομένου που προκαλεί ανταπόκριση και αλληλεπίδραση.
- Αναλυτικές δεξιότητες για τη μέτρηση και την αξιολόγηση των μετρικών απόδοσης στα social media.
- Ικανότητα προγραμματισμού και διαχείρισης πολλαπλών καναλιών κοινωνικών μέσων.
- Κατανόηση των κανόνων και των ηθικών ζητημάτων που σχετίζονται με τη χρήση των κοινωνικών μέσων.
- Ικανότητα προτεραιοποίησης και διαχείρισης πολλών καθηκόντων και προθεσμιών.
Εκπαίδευση / Προσόντα
- Πτυχίο σε σχετικό πεδίο, όπως marketing, επικοινωνία, ψηφιακό μάρκετινγκ ή σχετική εμπειρία εργασίας.
- Προϋπηρεσία σε διαχείριση κοινωνικών μέσων ή σε σχετικούς ρόλους marketing.
- Εξειδικευμένη εκπαίδευση ή πιστοποιήσεις στον τομέα των social media μπορούν να θεωρηθούν επιπλέον προσόντα.
- Γνώση και εμπειρία με εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων και πλατφορμών, όπως Hootsuite, Buffer, Google Analytics κ.λπ.
- Δημιουργικότητα και ευαισθησία στην αισθητική. Γενικές γραφιστικές γνώσεις είτε σε θεωρητικό είτε σε πρακτικό επίπεδο, συνεκτιμώνται.
Αναφέρεται στον Διευθυντή Marketing