Είμαι ο Χρήστος Καβαλλάρης, Λογιστής – Φοροτεχνικός, και μου πήρε 20 χρόνια να συστηματοποιήσω το Λογιστικό Γραφείο Καβαλλάρης, για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια, με τα γραφεία μου σε Ελλάδα, Κύπρο & Σαουδική Αραβία σε τάξη και την ομάδα μου αλλά και τους πελάτες μου χαρούμενους.
Το “Άσε τις δικαιολογίες, μπες στις διαδικασίες” δεν είναι ένα απλό σλόγκαν, αλλά συμπυκνωμένη όλη η φιλοσοφία μου για τη σημασία των συστημάτων – ώστε να ελαχιστοποιούνται τα ανθρώπινα λάθη και να κάνουμε τη ζωή και τη δουλειά μας απείρως ευκολότερη, καλύτερη & πιο επιτυχημένη!
Το 99,9% των αγνώστων που μου μιλάνε στον δρόμο ή στα social μου παραπονιούνται για έλλειψη επικοινωνίας εμπιστοσύνης και συνεννόησης με τους λογιστές τους.
Και το καταλαβαίνω. Είμαι εδώ για να σου δείξω πώς να βγεις απ’ αυτό, όχι για να σου κουνήσω το δάχτυλο. Ξέρω πόσο σκληρά εργάζεσαι και πόσα προβλήματα δημιουργούν οι πελάτες, ο εργαζόμενοι, το κράτος…
Ξέρω ότι μπορεί να μην έχεις προσωπική ζωή, να είσαι όλη μέρα στο γραφείο και να μην βλέπεις τα παιδιά σου.
Μπορεί να ξεκίνησες με αισιοδοξία το λογιστικό μονοπάτι – είτε από μεράκι, τρέλα, οικογενειακή παράδοση, αλλά στην πορεία κάπου να μπλέχτηκες στην αμείλικτη καθημερινότητα του επαγγέλματός μας, τα παράπονα, τις αλλαγές στη φορολογία, στο χάος του ελληνικού κράτους.
Ξέρω πόσο εύκολο είναι να κατηγορούν για όλα τον λογιστή, και κανείς να μην καταλαβαίνει τον κλάδο, τις θυσίες, το άγχος, τα ψυχοσωματικά, την αγένεια, την παράνοια.
Θυμάμαι όταν ήμουν νεαρός, κουβαλούσα με το μηχανάκι του πατέρα μου τα βιβλία των πελατών στον Πειραιά. Μια μέρα, έπεσε το ντοσιέ και σκόρπισαν όλα τα παραστατικά στην Ηρώων Πολυτεχνείου. Εκεί, μαζεύοντας τιμολόγια από τον δρόμο, πήρα την απόφαση: πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που δουλεύουμε.
Έβαλα στόχο να αυτοματοποιήσω το γραφείο και να χτίσω συστήματα που θα εξαλείψουν τα ίδια λάθη. Κάθε λάθος γέννησε μια διαδικασία. Κάθε αποτυχία, ένα νέο σύστημα.
Σήμερα, αυτά τα συστήματα – που χρειάστηκαν 20 χρόνια για να τελειοποιηθούν – θέλω να τα μοιραστώ μαζί σου. Να σε βοηθήσω να πάρεις τον έλεγχο, να απλοποιήσεις τη δουλειά σου, να έχεις χαρούμενους πελάτες, μια δεμένη ομάδα και ένα γραφείο σε τάξη.