Εξαπατήθηκες σε ηλεκτρονική αγορά από eshop; Νέα πλατφόρμα καταγγελιών

Ήρθε η Νέα πλατφόρμα καταγγελιών

Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων -πέραν του 4ψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1520 που υπάρχει για καταγγελίες καταναλωτών- δημιούργησε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα (kataggelies.mindev.gov.grστην οποία κάθε καταναλωτής, εφόσον θεωρεί ότι έχει πέσει θύμα παραπλάνησης ή εξαπάτησης, μπορεί να καταθέσει την καταγγελία του.

  • Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν καταγγελίες για 7 κατηγορίες παραβάσεων (καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες, τραπεζικές υπηρεσίες, ασφαλιστικές και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ζητήματα ρύθμισης του ιδιωτικού χρέους και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα).
  • Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός ότι δίνεται στον πολίτη η δυνατότητα για υποβολή όχι μόνο επώνυμων αλλά και ανώνυμων καταγγελιών, και μάλιστα σε 24 διαφορετικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς (ΔΙΜΕΑ, Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας καταναλωτή, Ρ.Α.Ε., Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, Ε.Ο.Φ., ΕΦΕΤ, Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος κλπ).

Διάβασε στην νέα σελίδα τις συχνές ερωτήσεις και δώσε σημασία στα δικαιώματα σου. Πλατφόρμα Προστασία του πολίτη πάτα εδώ.

Χρήστος Καβαλλάρης - Λογιστής